Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w wyniku postępowania reklamacyjnego oraz w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub internet), a także gdy strony tak postanowiły.

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 14 dni.

 ZASADY ZWROTU TOWARU

 W celu skorzystania z prawa zwrotu, klient zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.

 W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta.

 Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący

 Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, oświadczenia o odstąpienia od umowy.

 Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji

 Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu zwracanego produktu lub dostarczeniu nam dowodu jego odesłania.

 Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam zwracanego produktu nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

 Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.

 Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

REKLAMACJE

 ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI TOWARU

 Informujemy, że reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. ANDREOMIX odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

 Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).

 Towar należy starannie zapakować, aby zapobiec kolejnym uszkodzeniom.

 Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy

 Towar należy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.

 O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną

 Odesłanie towaru jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

 Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło